Dayang Live @ The Venue, Pavilion KL

       
Dayang Nurfaizah
                                    
Dayang Nurfaizah, Malaysia’s own R&B darling, is set to wow her fans at The Venue, Pavillion KL come this 23rd June, 2013, 8.30 pm. It is hard to believe but this petite songstress has already been on the music scene for 14 years, and through this special intimate showcase, she wishes to share with the audience her appreciation and deep love for music, which had shaped her to who she is today.

Fans can expect a fun filled evening, with an intimate setting where they will be treated to an up close and personal moments with the charming singer, who is known for her live performance. Malaysia’s finest musicians, under the leadership of the brilliant Jenny Chin, will bebacking her signature powerful and raspy trademark “Dayangness” vocal for that night.
The ever-stylish Dayang added, “I am very excited for this coming showcase and look forward to spend my time with my fans. And I can’t wait to perform ‘Bisikan Rindu’ from the soundtrack of Astro Mustika’s drama series "Dahlia" for my fans”.

The show promises the best of Dayang as she sings songs that she had carefully selected from her album, including some cover songs. Entrance fee for this special showcase is RM70 (inclusive of one soft drink). For further details, please call The Venue, Pavilion KL at 03 21433022/03 21102800.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Persembahan khas Dayang Nurfaizah di The Vanue, Pavilion KL

Persembahan khas Dayang Nurfaizah, bintang R & B Malaysia, bersedia untuk memukau  peminat-peminatnya di The Venue, Pavilion KL pada 23 Jun 2013, jam 8.30 malam. Sukar untuk dipercayai, tetapi penyanyi yang berasal dari Kuching ini telah melibatkan dirinya dalam industri muzik sudah 14 tahun, dan melalui persembahan khas ini, Dayang ingin memberi penghargaan beliau atas segala sokongan peminatnya yang telah diterima selama ini.

Persembahan khas ini menjanjikan kelainan dalam persembahannya. “Lebih intim, lebih ‘personal’, lebih Dayang..”, ujar Dayang. Pada malam itu, peminat semestinya akan terhibur dengan gandingan pemuzik terbaik Malaysia, di bawah pimpinan Jenny Chin, yang tidak asing lagi dalam industri muzik tanahair.

Dayang yang sentiasa tampak anggun dan bergaya menambah, "Saya amat teruja dan tidak sabar rasanya untuk bersama dengan semua peminat-peminat pada malam itu. Sebagai bonus, saya akan menyanyi lagu 'Bisikan Rindu', lagu tema dari drama bersiri Astro Mustika - Dahlia ”.

Persembahan khas ini menjanjikan yang terbaik dari Dayang yang akan membawakan lagu-lagu yang telah dipilih dengan teliti dari album beliau, termasuk juga beberapa lagu cover. Bayaran masuk adalah RM70 (termasuk satu minuman ringan). Untuk maklumat lanjut, sila hubungi 03- 2143 3022 / 03 2110 2800.

No comments:

Post a Comment

Please Leave a Comment to show some Love ~ Thanks