King Kaffe by Nufiya

Baru-baru ni, Ketua Pegawai Eksekutif Nufiya Empire Sdn. Bhd dan juga Pengasas, Yaya Suhaimi telah melancarkan produk terbaru keluaran Nufiya Empire Sdn Bhd., King Kaffe yang diadakan di Port Dickson. Ini merupakan produk keempat Nufiya Empire Sdn. Bhd, 5000 set telah terjual.

King Kaffe by Nufiya, Nufiya Empire, King Kaffe, Malaysia Local Coffee, Men's Coffee, Kopi Lelaki, Yaya Suhaimi, Lifestyle, Food
Pelancaran King Kaffe by Nufiya


King Kaffe, dihasilkan dari gabungan bahan khas seperti Kopi Arabica, Ekstrak Tongkat Ali, Ekstrak Ubi Jaga, Ektsrak Butea Superba, Ekstrak Catuaba, Ekstrak Maca, dan Ekstrak Guarana khas untuk lelaki.

King Kaffe by Nufiya, Nufiya Empire, King Kaffe, Malaysia Local Coffee, Men's Coffee, Kopi Lelaki, Yaya Suhaimi, Lifestyle, Food
King Kaffe by Nufiya


Baru-baru ni, Ketua Pegawai Eksekutif Nufiya Empire Sdn. Bhd dan juga Pengasas, Yaya Suhaimi hari ini melancarkan produk baharu keluaran Nufiya Empire Sdn Bhd, King Kaffe yang diadakan di Port Dickson. Ini merupakan produk keempat Nufiya Empire Sdn. Bhd, 5000 set telah terjual.

King Kaffe by Nufiya, Nufiya Empire, King Kaffe, Malaysia Local Coffee, Men's Coffee, Kopi Lelaki, Yaya Suhaimi, Lifestyle, Food
Ketua Pegawai Eksekutif Nufiya Empire Sdn. Bhd dan juga Pengasas, Yaya Suhaimi hari ini melancarkan produk baharu keluaran Nufiya Empire Sdn Bhd,


Menurut Pengasas, Yaya Suhaimi, produk ini mempunyai sijil pengkelasan makanan dan dikilangkan oleh kilang yang bertaraf GMP amd diluluskan oleh KKM. Antara kelebihan King Kaffe adalah dihasilkan untuk membantu masalah dalaman lelaki dan meningkatkan tenaga.

King Kaffe by Nufiya, Nufiya Empire, King Kaffe, Malaysia Local Coffee, Men's Coffee, Kopi Lelaki, Yaya Suhaimi, Lifestyle, Food
King Kaffe by Nufiya


Sebanyak 5000 set King Kaffe telah terjual, dimana pelanggan membuat pembelian sebelum pelancaran product tersebut. Dalam pada itu, Yaya Suhaimi turut mengajak orang ramai terutama suri rumah untuk menjana pendapatan sendiri dengan menyertai #avengersnufiya.

“Setiap individu berpeluang menjadi usahawan dengan modal hanya serendah RM300 sahaja. Sistem kami memberikan kelebihan dimana setiap dropship, agen, stokis, senior stokis dan leader dapat mengumpul mata ganjaran dan tebus. Jadi semua akan dapat merasa ganjaran ataupun reward.

“Leader Nufiya setakat ini berjaya capai RM100,000 sales sebulan. Dan kita mahu membantu ramai lagi surirumah untuk mendapatkan pendapatan seperti itu,” jelasnya.

King Kaffe by Nufiya, Nufiya Empire, King Kaffe, Malaysia Local Coffee, Men's Coffee, Kopi Lelaki, Yaya Suhaimi, Lifestyle, Food
Majlis Glitter and Glamour Nufiya Empire Sdn. Bhd.


Sempena pelancaran ini, Nufiya Empire Sdn. Bhd. turut mengambil kesempatan untuk menghargai team yang hadir dan akan menyerahkan penghargaan khas buat mereka seperti hadiah, trofi, dan juga sijil penghargaan.

Majlis Glitter and Glamour ini dihadiri seramai 95 orang yang terdiri daripada team Nufiya HQ, stokis, dan avangersnufiya. Majlis perlancaran ini menampilkan Najib Assaddok dan Isteri sebagai tetamu khas. 

Maklumat tambahan sesi temubual bersama Yaya Suhaimi.

1.Bagaimana tercetus idea untuk menghasilkan King Kaffe?

King kaffe dikeluarkan setelah ramai para isteri mengatakan bahawa suami juga ingin merasakan kopi sedap dari nufiya seperti ladyes coafee . Ramai juga para suami yang meminta untuk nufiya keluarkan minuman pracampuran khas untuk dalaman lelaki. Kerana mengalami masalah cepat letih.

2. Boleh ceritakan serba sedikit pengalaman manis, getir sepanjang berbisnes

Pengalaman paling getir pada 2019 dimana kita berjalan tanpa arah tuju, belum jelas dengan matlamat yang nak dicapai , sampaikan sale mula stuck. Masalah dengan pengurusan stock, team in house berhenti kerja 24jam. Dalam keadaan berpantang kena uruskan semua sendirian. Buat bisnes tanpa ilmu membuatkan banyak melakukan kesilapan. Agent stokis satu per satu tinggalkan nufiya. Sale 6angka tetapi salah costing membuatkan cashflow tercekik dan pengalaman paling manis mula muncul satu per satu pada tahun 2020 ni.

Yaya kembali untuk menuntut ilmu bersama sifu Najib Asaddok, alhamdulillah allah gantikan dengan in house team yang memahami dan ringan tulang. Nufiya juga terpilih utk memenangi global halal excellence award 2020, terpilih dalam jenama pilihan pa&ma 2020 dan nona superwoman 2020. Bukan itu saja, nufiya juga collaboration bersama hospital yang besar. Sale nufiya mula meningkat dan pecah record iaitu rm2.6juta setakat august.

3. Pencapaian NUFIYA EMPIRE SDN BHD setakat ini. Bilangan agen dan lain-lain

Pencapaian nufiya setakat sekarang sudah melahirkan 5 orang captain berasal dari suri rumah yang tiada income dan kini memecah record sale 6angka - 7angka dan 2500orang agent/dropship bersmaa nufiya

4. Harapan Yaya

Harapan yaya untuk tahun 2020 adalah untuk capai jualan iaitu RM4juta dan melahirkan 5000orang suri rumah/wanita untuk bangkit berjaya miliki income sekurangnya 4angka sebulan dan bantu lebih ramai ibu menyusu simanja sehingga 2tahun

5. Kelebihan join ejen atau stokis

Dengan sertai nufiya, kelebihan jadi avengersnufiya bukan saja mudah untuk tambah income , tetapi nufiya ada tawarkan insentif kelahiran dan kematian untuk avengers nufiya. Setiap RM1 boleh ditukar kepada 1 point. Boleh kumpul point dan redeem reward tanpa target setiap bulan. Jadi bermula dari dropship, cepat lambat boleh merasai reward dari hq. Untuk jan nufiya juga taja avengersnufiya pergi ke langkawi secara percuma. Lucky draw setiap bulan

6. Boleh tambah apa-apa sahaja

Bagi sesiapa yang nak keluar dari kehidupan yang kerap meminjam wang, jom kami bantu. Bermula dengan dropship tak mustahil satu hari nanti anda akan menjadi seorang jutawan. Kerana saya dulunya juga seorang dropship dan surirumah. Begitu juga captain nufiya yang mana bermula dari dropship.

Majlis perlancaran ini telah dianjurkan oleh newsfeedmalaysia, sebuah syarikat pengiklanan yang menyediakan pelbagai kemudahan pengiklanan, marketing dan branding termasuklah majalah, surat khabar, radio, televisyen, billboard, MRT, bas dan Air Asia. Untuk pertanyaan media, sila hubungi Norzira 013-7998785.

1 comment:

  1. Menarik..tahniah atas pencapaian..semoga perniagaan mereka terus sukses.. nanti blh la cuba jgk produk mereka ni..

    ReplyDelete

Please Leave a Comment to show some Love ~ Thanks