Betul Ke Leedee Selamat?

Hi Korang, omg time PKP ni duduk kat rumah, kerja kat rumah, dan asyik masak makan, masak makan, ataupun order delivery. Itulah, tengok badan sis pun dah naik, bengang nyer tapi nak buat macam mana? Hari tu tengok kawan try produk Leedee seriously nampak perubahan besar. Sis nak try tapi before sis try any product sis wajib buat research dulu, Betul Ke Leedee Selamat? Jom kita find out samaada ia fakta ataupun auta!

Betul Ke Leedee Selamat?

Sejak kebelakangan ni memang banyak fake news, so bila dapat news kita kena pandai tapis yang mana fakta dan yang mana auta (meaning fake news). Jangan pulak telan buat buat jer kan. You know what… Sis tergoogle berkenaan berita tentang produk “Leedee Pineapple” yang tersebar di Singapura.

Betul Ke Leedee Selamat?

Sebenarnya, produk LEEDEE ni memang dapat kelulusan kelulusan dari Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan (BKKM) dan ujian makmal oleh MY CO2 (JB) SDN BHD. Keputusan dari ujian makmal MY CO2 (JB) SDN. BHD. telah ternyata bahawa bahan “Sibutramine” tidak dikesan (Not Detected) dari sampel produk Leedee Pineapple. Sis korek lagi dan dapat report test lab from Singapura. Tak percaya tengok lah sendiri semua laporan ujian makmal tentang Leedee in Malaysia dan Singapura kat sini.

Leedee juga telah mendapat surat BKKM iaitu dibawah Pengkelasan Makanan dan bukan dibawah ubat-ubatan yang perlu didaftar dibawah ubatan. Selain daripada itu, Leedee juga telah mendapat kelulusan Ujian Makmal dari Negara Singapura iaitu ALS dan menunjukkan Leedee terbukti bebas dari bahan terlarang Sibutramine.




Barulah Lega & Confident Dengan Leedee

Setelah selesai sis buat research tentang Leedee ni barulah sis rasa lega dan confident untuk try kan. Well, product Leedee keluaran Nadd Empire Sdn Bhd. Menurut Pengarah Urusan Nadd Empire Sdn Bhd, Puan Naomi Nadia. Leedee adalah produk makanan tambahan berupa Serbuk Sachet (Leedee Pinepple) dan Jus Sachet (Leedee Tox Peach) setelah 3 tahun di pasaran sejak 2018.

Leedee Pineapale Juice

Leedee Pineapale Juice

Leedee Pineapple adalah makanan tambahan yang berasaskan Jus Nenas Brazil dan Manga Afrika sebagai bahan utama bersama campuran makanan Raspberry Ketone, Hoodia, Bitter Orange, dan fructose adalah gula yang dikenali sebagai gula buah kerana ia terdapat dalam banyak buah-buahan.

Kelebihan Leedee Pineapple Juice

Membantu meningkatkan metabolisma

Membantu membakar lemak 6x di bahagian perut, peha, dan lengan

Membantu mengawal selera makan

Membantu menurunkan berat badan

Mengandungi vitamin C

Membantu mencantikkan kulit

Cara Pemakanan Leedee Pineapple Juice

1. Bancuh 1 sachet dengan 1 gelas air

2. Kemam macam gula gula


Antara dua acara di atas, sis lebih suka bancuh dengan air sebab macam lah minum jus nenas, sedap tau dan tak manis sangat. Ambik 1 sachet pagi 30 min sebelum sarapan pagi tau bagi siapa yg ada gastrik disarankan untuk ambil 30 min selepas sarapan pagi Dan banyakkan minum air putih untuk mempercepatkan lagi proses pembakaran lemak.

Leedee Tox Peach

Leedee Tox Peach

Leedee Tox Peach pula adalah makanan tambahan yang berasaskan Jus Buah Pic, Markisa dan Pir sebagai bahan utama bersama campuran Vitamin C dikenali sebagai makanan tambahan antioksida dan untuk kecantikan kulit.

Kebaikan Leedee Tox Peach

Membantu masalah sembelit

Membantu melawaskan tanpa sakit perut yang memulas

Membantu menyingkirkan toksin dalam badan

Menbantu mengurangkan berat badan

Membantu mencergas badan yg lesu

Mengandungi vitamin C

Membantu mencantikkan kulit 

Cara Pemakanan Leedee Tox Peach

1 sachet sebelum tidur malam

Simpan di dalam peti ais sebelum consume untuk dapatkan rasa yg lebih sedap

Dengan pengambilan combo Leedee Pineapple and Tox Peach dengan minum air masak banyak banyak dan lakukan senaman ringan like 10 to 20 minues every morning kat rumah. Setelah seminggu jer sis boleh rasa badan sis semakin cergas, tak mudah lesu, selera makan pun kurang, kulit pun nampak fresh jer, dan perut pun semakin kempit takde lah buncit macam dulu. Best kan!

Di dalam setiap kotak mempunyai 10 sachet Leedee Pinepple dan Leedee Tox Peach. Produk Leedee sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja 15 tahun dan ke atas, dewasa hingga yang telah berusia yang mempunyai badan yang sihat tanpa sebarang penyakit kronik. Amat mudah, hanya ambil satu sachet Leedee Pineapple pada waktu pagi 30 minit sebelum sarapan pagi dan satu sachet Leedee Tox Peach sebelum tidur.

Leedee Pineapple berharga RM89.00(sm) RM92(ss) dan Leedee Tox Peach berharga RM79(sm) RM82(ss) setiap satu dan boleh dibeli melalui talian dan agen.

Untuk keterangan lanjut hubungi Nadd Empire Sdn Bhd 017-6797270 / 017-6790191 En Syafiq.

6 comments:

  1. Bila dah yakin selamat barulah berani nak cuba kan..zaza pun tgh consume jgk leedee ni

    ReplyDelete
  2. Sally pun mmg puas hati sgt guna Leedee neh...tak menyesal la cuba!

    ReplyDelete
  3. Supplement diet untuk kuruskan badan payah nak cari yg selamat kan. So ada yg bebas sibutramin ni boleh la pakat beli

    ReplyDelete
  4. Bila dah ada kelulusan KKM ni memang tak perlu risau nak consume. Nampak sedap ni..

    ReplyDelete
  5. wah...memang selamat dimakan. bagus nih! nak try lah nanti.

    ReplyDelete
  6. Yang ada hypertension boleh ke consume?

    ReplyDelete

Please Leave a Comment to show some Love ~ Thanks