Pelancaran Avon Ultra Color Rich Brilliance Lipstick di Doubletree by Hilton Kuala Lumpur

From Left – Roslaila Puspa Deraman, Head of Sales; Neelofa, Avon Make-Up Ambassador; Carolyn Nur Amira Lee, Managing Director; and Aspalin Haji Sirat, Head of Commercial Marketing.

Tiada yang seanggun kilauan mutiara… keabadian tersebut  menjadikannya  aksesori pilihan untuk apa jua majlis. Elegannya tak pernah pudar, malah keindahannya diwarisi dari generasi ke generasi.

Neelofa, Avon Make-Up Ambassador

Inginkan bibir yang berkilau, lembap dan mengancam??? Kini, dengan pelancaran Ultra Color Rich Brilliance Lipstick terbaru dari Avon di Hotel Doubletree by Hilton KL maka kita boleh berikan limpahan kemewahan abadi pada bibir. Kemilau kehebatan mutiara, kini di bibirmu. Limpahan kilauan bak dicipta khas untukmu.

From Left – Roslaila Puspa Deraman, Head of Sales; Carolyn Nur Amira Lee, Managing Director; Aspalin Haji Sirat, Head of Commercial Marketing; and Neelofa, Avon Make-Up Ambassador.

Tahun 2012 ini, Avon telah menggabungkan teknologi terkini dengan trend fesyen terulung untuk menghasilkan gincu mewah yang berinovatif. Dari Pusat R&D terunggulnya di Suffern, New York, para saintis Avon telah berjaya mencipta gincu berkrim mewah dengan adunan pigmen ala mutiara berprismatik memberi kilauan unik dan mewah yang bersinar anggun dari apa jua sudut ia dipandang.

Neelofa, Avon Make-Up Ambassador

Prisma mutiara ini juga akan memadan dengan warna dasar kulit, seolah ia dicipta khas untuk anda!  Paling hebat, ia mempunyai 125% lebih kilauan dari Ultra Color Rich Lipstick biasa.  


Brilliance Lipstick merupakan gincu pertama dengan Ekstrak Honey White Clover dan Badam, agen mengekal lembapan yang intensif. Selain itu, kebaikan melembap multi-vitaminnya merubah bibir anda dari terkusam ke lembut berseri bak ciuman glamor.  

8 Warna Avon Ultra Color Rich Brilliance Lipstick

Bersinar anggun untuk siang mahupun malam. Terdapat 8 warna, iaitu, Rouge Luxury #0517-1, Berry Glit #0642-1, Crimson Twilight #0023-8, Brilliant Ruby #0173-5, Vermilion #0193-1, Pink Paparazzi 30720-0, Sienna Sparkle #0521-0 dan Sumptuous Cerise #0520-6.

Avon Ultra Color Rich Brilliance Lipstick didatangkan dalam bekas merah jambu terang dengan corak ala ‘quilt’ pada batang gincu untuk sentuhan mewah menawan. Setiap satu berharga RM27.90 (S&S RM32.10), Avon Ultra Color Rich Brilliance Lipstick boleh didapati di Butik Kecantikan AVON seluruh negara atau Wakil Avon terdekat. 

Mencuba Avon Ultra Color Rich Brilliance Lipstick 

 Warna lipstick yang dipilih ialah Rouge Luxury #0517-1 F302

Demo makeup

 Mencuba produk lain seperti pambayang mata, bedak padat, lipliner dan mascara.

Gambar Kumpulan 

Miss Sunshine sedang melayan mood bercuti di panta ^_^

Untuk maklumat lanjut, hubungi talian bebas-tol 
Avon di 1-800-22-AVON (2866) atau layari

Laman Web Avon Malaysia

Avon Malaysia Facebook Page

Twitter Avon Malaysia
@AvonMalaysia 

1 comment:

  1. next time i want to follow you this avon event ehehheeh

    ReplyDelete

Please Leave a Comment to show some Love ~ Thanks