Qaseh Gold Minuman Botani Berasakan Kurma Untuk Sekeluarga

Adakah anda cepat penat, hilang focus, mudah jatuh sakit, and mood down? Kadang Kelly rasa macam tu, lebih lebih lagi cuaca tak menentu. Hah, kita semua tau bahawa kurma kaya dengan nutrien penting untuk tubuh kita seperti vitamin, mineral, dan serat. Baru-baru ini, Kelly diperkenalkan dengan minuman botani berasaskan kurma Qaseh Gold yang sesuai untuk sekeluarga. Qaseh Gold bukan sahaja membantu meningkatkan tenaga tetapi juga banyak manfaat kepada kesihatan.

Qaseh Gold Minuman Botani Berasakan Kurma Untuk Sekeluarga

Wah! bagus kan, Kelly memang mementingkan kesihatan and keselamatan produk yang diambil. Jadi, Qaseh Gold merupakan makanan tambahan berorientasikan Sunnah yang telah diformulakan dengan bahan semulajadi untuk kesihatan dan meningkatkan imunisasi badan kita.  

Qaseh Health Resources yang bernaung di bawah Ana Edar Sdn Bhd yang sudah mula bertapak di dalam pasaran Malaysia sejak tahun 1983. Qaseh Health Resources merupakan sebuah syarikat yang memasarkan produk makanan tambahan yang sihat dan berkualiti dengan hasrat membina komuniti yang lebih sihat.

Sesi Temubual bersama Puan Hasniza binti Hassan, Pengarah Esekutif Ana Global Venture (AGV) yang memayungi 7 syarikat lain termasuk syarikat Ana Edar Sdn Bhd

Kelly juga berpeluang berjumpa dan interview Puan Hasniza binti Hassan, Pengarah Esekutif Ana Global Venture (AGV) yang memayungi 7 syarikat lain termasuk syarikat Ana Edar Sdn Bhd. Berkelulusan Undang-undang LLB dan LLB-SUIAM, beliau bertanggungjawab meguruskan kewangan dan memformulasikan produk-produk hebat keluaran syarikat dengan membawakan visi syarikat untuk menjadi peneraju solusi kesihatan patuh syariah.

Misi AGV adalah menyediakan produk-produk halal, berkhasiat dan berkualiti demi kehidupan lebih bermakna, dan membangunkan usahawan dengan menyediakan sistem-sistem ke arah kejayaan dan bimbingan demi masa depan lebih cerah.

Qaseh Gold Adinda and Qaseh Aromatherapy Roll On

Rangkaian produk Qaseh diformulasikan daripada bahan-bahan semula jadi dan superfood seperti Kurma, Madu, Habbatus Sauda, Delima, Gam Arab, Za’faran, Buah Tin, Minyak Zaitun dan banyak lagi. Qaseh Gold juga tiada tambahan gula dan bahan pengawet. Manis yang dirasai adalah 100% datangnya drpd kurma dan madu.

Kawan Kelly yang amalkan pemakanan produk Qaseh Gold pun feedback bagus especially time dia mengandung, sangat membantu meningkatkan tenaga. Produk Qaseh terbahagi dua kategori iaitu product untuk dewasa dan kanak-kanak.

Manfaat produk Qaseh Gold

1. Meningkatkan sistem imunisasi badan

2. Menambah baik sistem penghadaman dan perlawasan

3. Membekalkan tenaga tubuh dan minda

4. Membantu dalam penambahan tahap kecerdasan minda

5. Membantu memperbaiki tahap kesihatan yang lebih optimum

Qaseh Gold Kekanda, Adinda, and Premier

 

Qaseh Gold untuk dewasa

a. Qaseh Gold Adinda

b. Qaseh Gold Kekanda

c. Qaseh Gold Premier

Qaseh Gold Junior Asli, Qaseh Gold Junior Oren, and Qaseh Gold Junior Premium 


Qaseh Gold untuk kanak-kanak

a. Qaseh Gold Junior Asli (perisa kurma)

b. Qaseh Gold Junior Oren

c. Qaseh Gold Junior Premium (perisa Blueberi)

d. Brainee Bytes (tablet sihat)

 

Produk yang paling laris adalah Qaseh Gold Adinda, Qaseh Gold Kekanda, dan Qaseh Gold Junior Asli.

Harga Qaseh Gold Adinda: RM75 (SM) / RM85 (SS)

Harga Oaseh Gold Kekanda: RM75 (SM) / RM85 (SS)

Harga Qaseh Gold Junior Asli: RM59 (SM) / RM69 (SS)

Qaseh Aromatherapy Roll On, Tonik Rambut Minyak Zaitun, Pati Kristal Garam Mineral Sole, dan Teh Hijau

Selain daripada Qaseh Gold minuman botani yang berasaskan Kurma, Qaseh Health Resources turun mengeluarkan produk-produk lain seperti Qaseh Aromatherapy Roll On, Pati Kristal Garam Mineral Masakan, Tonik Rambut Minyak Zaitun, Pati Kristal Garam Mineral Sole, dan lain-lain lagi termasuklah barangan mekap, kopi dan Teh Hijau.

Pencapaian AGV sangat memberangsangkan. Qaseh Gold telah berjaya menjadi salah satu jenama pilihan keluarga yang kekal di pasaran sejak 1983 dan berjaya menjadi antara syarikat MLM terawal yang mendapat pengesahan patuh syariah daripada Panel Syariah yang diiktiraf. Qaseh Health Resources juga telah berjaya melahirkan barisan usahawan yang mendapat pendapatan sehingga 5 angka sebulan.

Setakat ini, AGV mempunyai lebih 4000 Rakan Niaga (Rania) seluruh Malaysia yang mewakili syarikat Qaseh Health Resources (QHR) dan Ana Edar Sdn Bhd (AESB). Kami mengalu-alukan lebih ramai agen atau stokis dalam menjayakan konsep jihad ekonomi.

Rangkaian Produk Qaseh Health Resources

AGV terdiri daripada syarikat yang merangkumi perniagaan berasaskan MLM Patuh Syariah, sistem agen dan stokis, dropship, media marketing dan direct selling. Jadi terpulang untuk pilih mana yang sesuai ikut selera dan kemampuan masing-masing. Rangkaian produk juga terdiri daripada produk kesihatan seisi keluarga, kecantikan dan kosmetik dan pek makanan RTE (ready-to-eat).

Untuk maklumat lebih lanjut berkenaan dengan Qaseh Gold Minuman Botani Berasakan Kurma Untuk Sekeluarga dan Ana Global Venture, sila layari

Website: www.qaseh2u.com.my

Facebook: www.facebook.com/Qaseh2u

Instagram: www.instagram.com/qasehgoldhq

Youtube: www.youtube.com/user/QasehAnaEdar

10 comments:

  1. Banyak dah produk qaseh gold ni eh..dulu just dia je..packaging pun dh cantik

    ReplyDelete
  2. ramai yg gunakan sunnah nabi untuk jadikan minuman berkhasiat untuk seisi keluarga.. bagus..

    ReplyDelete
  3. Kurma memang bagus. Iza tertarik la dengan Qaseh Gold untuk kanak-kanak tu. Macam nak beli utk anak.

    ReplyDelete
  4. bagus kan produk ni siap dah dengan makanan sunnah.Bagus untuk amalkan

    ReplyDelete
  5. Menarik produk qaseh gold nih nanti nak cuba jugalah nampak best dan baik utk kesihatan kan

    ReplyDelete
  6. Pernah dgr brand ni tapi x pernah cuba. Nanti bolehlah sis cuba

    ReplyDelete
  7. Banyak pilihan produk Qaseh gold sekarang ni. Yg penting selamat dan halal.

    ReplyDelete
  8. Bagus dan berkhasiat produk Qaseh gold nie..

    ReplyDelete
  9. Banyak eh produk keluaran qaseh ni. Semua family bole amalkan

    ReplyDelete
  10. Banyak juga produk keluaran Qaseh ni Kelly. Bagus kalau belikan untuk keluarga kan

    ReplyDelete

Please Leave a Comment to show some Love ~ Thanks